Ogłoszenie z dn. 22.09.2018 r. - Wolne stanowiska pracy w SC - Komenda Powiatowa Policji w Sejnach

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska pracy w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie z dn. 22.09.2018 r.

Komenda Powiatowa Policji w Sejnach

Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw: prezydialnych, kadr i szkolenia
w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia
 
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
 
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny
 
Miejsce wykonywania pracy:
Sejny
 
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 
    - prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów i stosunkiem pracy pracowników,
    - przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Sejnach,
    - realizowanie procesu doskonalenia zawodowego,
    - zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy,
    - prowadzenie ewidencji postępowań dyscyplinarnych i wyjaśniających oraz spraw związanych z udzielaniem kar dyscyplinarnych i nagród,
    - prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania urlopów wypoczynkowych,
    - organizowanie działania w zakresie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby i pracy w Policji,
    - prowadzenie ewidencji etatowej oraz aktualizacja obsady kadrowej komórek organizacyjnych Komendy,
    - realizowanie zadań związanych z promocją zawodu policjanta i działań profilaktycznych, w tym w ramach stoisk, pikników, przedsięwzięć o charakterze sportowym.

Warunki pracy

Praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, czynności przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
 
    - Wykształcenie: średnie
    - Doświadczenie zawodowe : 3 lata pracy w administracji
    - Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji i przepisów wykonawczych oraz umiejętność ich interpretacji
    - Posiadanie obywatelstwa polskiego
    - Korzystanie z pełni praw publicznych
    - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Wymagania dodatkowe
 
Wykształcenie: wyższe administracyjne
doświadczenie zawodowe: 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań

Wymagane dokumenty i oświadczenia

    - Życiorys/CV i list motywacyjny
    - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego     obywatelstwa
    - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

    - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z     pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych   kandydatek/kandydatów
    - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
    - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin składania dokumentów:
02.10.2018
 
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
1-go Maja 13
16-500 Sejny
 
Dane osobowe - klauzula poufności:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sejnach, tel. 87 564 16 24.
Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 87 564 16 03
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 
Inne informacje:
 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi nie mniej niż 2100 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 604 193 359

 

Metryczka

Data publikacji : 24.09.2018
Data modyfikacji : 06.11.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Przemysław Wojciechowski
Osoba udostępniająca informację:
Przemysław Wojciechowski KPP Sejny
Osoba modyfikująca informację:
Przemysław Wojciechowski
do góry